موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 1009299

ارلینگ هالند هر هفته با گل‌هایی که به ثمر می‌رساند رکوردهای تازه‌ای را از خود به جای می‌گذارد.

هالند شکارچی رکوردها در لیگ جزیره

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم نروژی منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر مقابل وستهم هت‌تریک کرد تا با هفت گل زده در سه بازی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد. به این ترتیب مهاجم ۲۴ ساله نروژی، هشتمین هت‌تریکش را در لیگ برتر انگلیس ثبت کرد تا به رکورد هت‌تریک مایکل اوون، هری کین و تیری آنری برسد. رکورددار بیشترین هت‌تریک در لیگ برتر سرخیو آگوئروی آرژانتینی است که ۱۲ هت‌تریک را ثبت کرده است و هالند با ثبت چهار هت‌تریک دیگر به رکورد او می‌رسد.

به نوشته اکسپرس نکته قابل توجه تعداد بازی‌هایی است که هالند برای رسیدن به هشت هت‌تریک نیاز داشت. هالند ۶۹ بازی طول کشید تا هشت هت‌تریک در لیگ برتر ثبت کند؛ در حالی که آنری به ۲۵۸ بازی، کین به ۳۲۰ و اوون به ۳۲۶ بازی نیاز داشتند تا به رکورد هشت هت‌تریک برسند.

مهاجم منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر در سه بازی هفت گل به ثمر رسانده است. آقای گل‌ دو فصل اخیر لیگ برتر حالا به دنبال این است که بتواند برای سومین بار متوالی عنوان آقای گلی را در لیگ برتر به دست بیاورد.

همچنین هالند اولین بازیکن لیگ برتر از سال ۱۹۹۴ است که در سه بازی اولش در این رقابت‌ها دو هت‌تریک ثبت می‌کند. آخرین باری که این اتفاق افتاد پل جول، مهاجم سابق برادفوردسیتی در فصل ۱۹۹۵-۱۹۹۴ بود که توانست در سه هفته نخست دو بار هت‌تریک کند.

تیم ملی نروژ باید این ماه در دو دیدار در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف قزاقستان و اتریش برود و باید دید ستاره سیتی در دیدارهای ملی چه عملکردی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.